Nikon “Details Onthuld” campagne
Nikon "Details Onthuld" Campagne

Details zichtbaar gemaakt
De succesvolle “Details Onthuld” campagne krijgt vanaf 15 mei tot 15 juni een mooi vervolg. Nikon heeft daarmee de sterkste consumentencampagne ooit ontwikkeld, welke opnieuw nationaal ingezet wordt via betalende Social Media. Op Facebook vestigen we de aandacht op de details die we niet zien en die dankzij Nikon brillenglazen zichtbaar worden.


Nikon Lenswear gelooft dat alles begint met een detail. Het zijn de details die ons van gewoon naar buitengewoon bewegen.
EVERYTHING STARTS WITH A DETAIL.
Deze campagne staat dan ook geheel in het teken van het zichtbaar maken van details en het merk Nikon nog meer lading geven.
Waarom deelnemen? Met deze campagne creëren we zoveel mogelijk ‘buzz around the brand’ waardoor we onze merkbekendheid vergroten en we nog meer lading aan het merk Nikon geven. Op deze manier zorgen we voor meer traffic naar uw winkel en is het dus belangrijk dat de consument daar de herkenning van de campagne heeft middels de POS-materialen die u toegestuurd krijgt, om vervolgens de conversie op onze Nikon brillenglazen te vergroten.
360° campagne ondersteuning
Tijdens de gehele campagneperiode wordt er een betalende Social Media Campagne vanuit Nikon ingezet. Op Facebook vestigen we de aandacht op Nikon brillenglazen en proberen we de consument mee te krijgen in het verhaal. We richten ons op de doelgroep met leeftijd 40+.
Nikon heeft voor deze campagne een microsite ontwikkeld waar, middels Augmented Reality (AR) filters, de voordelen van onze hoge precisie brillenglazen tot leven worden gebracht en de consument kan ervaren waar Nikon Lenswear voor staat.
Van daaruit zal de consument via de storelocator doorverwezen worden naar de dichtstbijzijnde Nikon Lenswear Partner.


Wilt u deze campagne verder nog lokaal inrichten?
Via het Marketing Platform van HOC kunt u diverse campagnemiddelen terugvinden die u naar eigen wens kunt inzetten.
Mocht u vragen hebben over de campagne, neem dan contact op via onderstaand formulier met één van onze accountmanager.


Nieuwe enveloppen
Vanaf 10 oktober aanstaande worden de enveloppen van HOC omgezet naar EssilorLuxottica. Dit houdt in dat u uw glazen vanaf dat moment in een EssilorLuxottica envelop ontvangt. De pakbon en factuur ontvangt u uit naam van HOC. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice of uw accountmanager.


Enot brillenglazen
Een compleet assortiment aan brillenglazen voor de scherpste netto prijzen!


Jaarplan 2023
Graag presenteren we u het jaarplan voor 2023 met inspirerende campagnes, innovaties en communicatiemogelijkheden.


Presio Ultimate SP campagne
Dit najaar lanceren we een nationale Presio Ultimate SP campagne voor de Nikon Partner. Profiteer van de merkwaarde van Nikon.
kom in contact met één van onze account-managers
Holland Optical Company
- Eduard van Beinumstraat 24
- 1077 CZ Amsterdam
- 020 - 69 51 951
- info@hocsite.com
contactformulier
Vul ons contactformulier in en we nemen binnen 24 uur contact met u op.