Presio Ultimate SP campagne
Presio Ultimate SP campagne

Dit najaar lanceren we een nationale Presio Ultimate SP campagne voor de Nikon Partner. Profiteer van de merkwaarde van Nikon.
Twee jaar terug lanceerden we met succes Nikon Presio Ultimate SP, het meest geavanceerde en gepersonaliseerde multifocale brillenglas, ontworpen voor iedere individuele brildrager volgens drie specifieke parameters: de kijkbehoeften, voorkeuren en kijkgewoonten van de klant. Dit baanbrekende brillenglas heeft nog een groot potentieel om verder te groeien. Daarom presenteren we u de Nikon Presio Ultimate trade campagne! Boost uw marge door Presio Ultimate SP aan te bieden en profiteer van de merkwaarde van Nikon.
Nationale ondersteuning via Social Media
De Nikon Presio Ultimate campagne wordt nationaal ondersteund via een krachtige Social Media campagne in september en oktober. Niet alleen op onze Facebookpagina, maar ook op uw eigen Facebookkanaal! Voor de directe sponsoring op uw eigen Facebookaccount kunt u zich onderstaand kosteloos inschrijven:
>> Schrijf u nu in voor de social campagne
Gratis POS-pakket exclusief voor u als Nikon partner
Om de actie ook in en rondom uw winkel zichtbaar te maken ontvangt u:
- Een poster met een ophangset met metaalkleurige posterstrip
- Twee raamstickers: versie 1 biedt € 100 korting en versie 2 een gepersonaliseerde oogmeting. Aan u de keuze!
- Een countercard
Win een Nikon Phygital Wall
Indien u in de maanden september en oktober, 10 paar Presio Ultimate SP per maand verkoopt, maakt u kans op een Nikon Phygital Wall ter waarde van maar liefst € 2950. Laat deze kans niet voorbijgaan en versterk de Nikon zichtbaarheid in uw winkel! In november maken wij de gelukkige winnaar bekend.
Mocht u vragen hebben over de campagne of over Presio Ultimate SP, neem dan contact op met uw accountmanager.


Nieuwe enveloppen
Vanaf 10 oktober aanstaande worden de enveloppen van HOC omgezet naar EssilorLuxottica. Dit houdt in dat u uw glazen vanaf dat moment in een EssilorLuxottica envelop ontvangt. De pakbon en factuur ontvangt u uit naam van HOC. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice of uw accountmanager.


Nikon “Details Onthuld” campagne
De succesvolle "Details Onthuld" campagne krijgt vanaf 15 mei tot 15 juni een mooi vervolg. Nikon heeft daarmee de sterkste consumentencampagne ooit ontwikkeld, welke opnieuw nationaal ingezet wordt via betalende Social Media. Op Facebook vestigen we de aandacht op de details die we niet zien en die dankzij Nikon brillenglazen zichtbaar worden.


Enot brillenglazen
Een compleet assortiment aan brillenglazen voor de scherpste netto prijzen!


Jaarplan 2023
Graag presenteren we u het jaarplan voor 2023 met inspirerende campagnes, innovaties en communicatiemogelijkheden.
kom in contact met één van onze account-managers
Holland Optical Company
- Eduard van Beinumstraat 24
- 1077 CZ Amsterdam
- 020 - 69 51 951
- info@hocsite.com
contactformulier
Vul ons contactformulier in en we nemen binnen 24 uur contact met u op.