Enot brillenglazen
Al 100 jaar, Goed, Gemakkelijk en Vertrouwd

Ontdek een breed productaanbod met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
Een compleet assortiment aan brillenglazen voor de scherpste netto prijzen!
ENOT maakt sinds 2019 onderdeel uit van de verschillende merken van EssilorLuxottica, waarbij ENOT een belangrijke rol speelt in het ‘Value for Money’ portfolio. Dit wordt gedaan met goede producten met een duidelijk aanbod en voldoende ondersteuning. Dit biedt u een gedegen portfolio om naar uit te wijken indien de consument minder geïnteresseerd is in merken of toegevoegde waardeproducten.


Log in om dit bericht te bekijken
Log in Terug naar homepagina

Nikon “Details Onthuld” campagne
De succesvolle "Details Onthuld" campagne krijgt vanaf 15 mei tot 15 juni een mooi vervolg. Nikon heeft daarmee de sterkste consumentencampagne ooit ontwikkeld, welke opnieuw nationaal ingezet wordt via betalende Social Media. Op Facebook vestigen we de aandacht op de details die we niet zien en die dankzij Nikon brillenglazen zichtbaar worden.


Jaarplan 2023
Graag presenteren we u het jaarplan voor 2023 met inspirerende campagnes, innovaties en communicatiemogelijkheden.


Presio Ultimate SP campagne
Dit najaar lanceren we een nationale Presio Ultimate SP campagne voor de Nikon Partner. Profiteer van de merkwaarde van Nikon.


Eyecast for Nikon Lenswear
Met deze all-in-one verkooptool, exclusief ontwikkeld voor de Nikon Partner, demonstreert u in een handomdraai de productvoordelen door middel van kwalitatieve visualisaties.
kom in contact met één van onze account-managers
Holland Optical Company
- Marconistraat 9
- 6902 PC Zevenaar
- 020 - 69 51 951
- info@hocsite.com
contactformulier
Vul ons contactformulier in en we nemen binnen 24 uur contact met u op.