Nieuws

HOC & Nikon nieuws

brillenglazenHOC
Nikon Details Onthuld

Nikon “Details Onthuld” campagne

31-10-2022

De succesvolle "Everything starts with a detail" campagne krijgt vanaf 7 november een mooi vervolg. Nikon heeft daarmee de sterkste consumentencampagne ooit ontwikkeld, welke nationaal ingezet wordt via betalende Social Media. Op Facebook en Instagram vestigen we de aandacht op de details die we niet zien en die dankzij Nikon brillenglazen zichtbaar worden.

naamswijziging ProBasic

Naamswijziging ProBasic

27-10-2022

Alle ProBasic producten heten vanaf heden Nova Trend Free. Het design van het brillenglas blijft ongewijzigd, uw klant zal hier verder niets van merken. De wijziging wordt doorgevoerd in het bestelsysteem, op de afleverbonnen en op de glaszakjes. De glascatalogus wordt aangepast in 2023. Neem gerust contact met uw accountmanager indien u vragen heeft.

DetailsOnthuld

Presio Ultimate SP campagne

26-09-2022

Dit najaar lanceren we een nationale Presio Ultimate SP campagne voor de Nikon Partner. Profiteer van de merkwaarde van Nikon.

nieuws-eyecast

Nikon Eyecast

18-08-2022

Met deze all-in-one verkooptool, exclusief ontwikkeld voor de Nikon Partner, demonstreert u in een handomdraai de productvoordelen door middel van kwalitatieve visualisaties.

eye-fluids

HOC stopt met vloeistoffen

15-08-2022

Per 15 augustus 2022 stopt HOC met het leveren van contactlensvloeistoffen en worden de activiteiten overgedragen aan OLC Groep.

nieuws-eyecurasee

Nikon Eyecurasee

29-06-2022

Wij presenteren met trots EYECURASEE™: een ongekende precisie in oogmetingen in combinatie met een uniek aanbod Nikon brillenglazen. Eyecurasee maakt door de combinatie met de Vision-R™ 800 automatische phoropter, het mogelijk om het recept van elke brildrager met een nauwkeurigheid van 0,01 dioptrie te meten. De premium range Nikon brillenglazen kan worden besteld met Eyecurasee.

f2f

Fit2Fashion 2022

02-06-2022

De nieuwe collectie van Fit2Fashion 2022 is nu beschikbaar in 7 verschillende sets. Bestel uw complete pair eenvoudig in de webshop.

home-and-office

Home & Office™ Neo

02-06-2022

Per 7 juni lanceren wij Home & Office™ Neo, de nieuwste innovatie van Nikon op het gebied van bureauglazen. Home & Office Neo biedt een uitstekende oplossing voor presbyopen die vele uren thuis of op kantoor doorbrengen, met een scherp en comfortabel zicht in het nabij- en tussengebied.

XTRActive-polar

XTRActive® Polarized™

12-04-2022

Transitions® XTRActive® Polarized™: voor brildragers die zeer lichtgevoelig zijn of vaak worden blootgesteld aan intens fel licht en reflecterende schitteringen.

news-Bluv

Nikon Pure Blue UV

28-02-2022

Het bieden van de meest innovatieve kijkoplossingen voor de consument vinden we allemaal belangrijk. Onderscheidend vermogen en het bieden van toegevoegde waarde is essentieel. Daarom zijn we verheugd met de introductie van Pure Blue UV: de beste bescherming tegen schadelijk licht, geïntegreerd in het Nikon brillenglas.

2depaar

2de paar pakket

16-02-2022

Als vakopticien blijft het belangrijk om de consument kijkoplossingen te bieden die perfect aansluiten bij zijn levensstijl. Zodoende is het belangrijk om ook de 2e bril voor een specifieke activiteit onder de aandacht te brengen. Om u hiermee te ondersteunen hebben we een POS-pakket samengesteld waarmee u deze campagne lokaal in kunt zetten op het voor u gewenste moment. Bestel het pakket nu in onze Marketing Portal!

terugblik

Terugblik Nikon Partner event

03-12-2021

HOC hield het allereerste Nikon Partner event op een prachtige locatie in Amsterdam met een boeiend dagprogramma. Blik met ons terug op deze dag