Nikon Partner

nikon partner programma

terugblik

Partnership matters.

U als zelfstandig opticien en Nikon partner bent de sleutel naar succes voor meer tevreden Nikon klanten. Om u zo goed mogelijk te helpen om het Nikon merk onder de aandacht te brengen bij de consument, hebben we het Nikon Partner programma geïntroduceerd. Dit exclusieve programma ondersteunt u met een breed scala aan marketingcampagnes, winkelmaterialen, diensten en voordelen. Daarmee vergroot u de winkelbeleving en de bekendheid van Nikon brillenglazen.

nikonpartner

Iconic brand.

Een krachtig merk als Nikon brengt uw winkel toegevoegde waarde. Maar liefst 90% van de consumenten kent het merk en definieert het als een A-merk dat staat voor betrouwbare kwaliteit. Door Nikon brillenglazen aan te bieden en te integreren in uw communicatie, verbetert de herkenbaarheid, het vertrouwen en de tevredenheid van de consument in uw winkel. Het assortiment bestaat uit producten die zich onderscheiden op het gebied van scherp zicht en kijkcomfort. We introduceerden recentelijk mooie innovaties als BlueSecure, MyopSee en Presio Ultimate SP. Stuk voor stuk unieke producten waarmee u een streepje voor heeft op de concurrentie.

video_still-partner

Voordelen als Partner.

  • Nikon glasproducten zijn voor u als eerste beschikbaar.
  • Demotools altijd up-to-date.
  • Ondersteuning bij de nieuwste Nikon campagnes.
  • POS & marketingmaterialen.
  • Deelname aan speciaal Nikon Partner evenement in het najaar.
  • 4x per jaar een Nikon nieuwsbrief.
  • Mogelijkheid tot deelname aan speciale Nikon trainingen.
  • 50% korting op de Nikon Studio.
nieuws-eyecurasee

Nikon Eyecurasee

Wij presenteren met trots EYECURASEE™: een ongekende precisie in oogmetingen in combinatie met een uniek aanbod Nikon brillenglazen. Eyecurasee maakt door de combinatie met de Vision-R™ 800 automatische phoropter, het mogelijk om het recept van elke brildrager met een nauwkeurigheid van 0,01 dioptrie te meten. De premium range Nikon brillenglazen kan worden besteld met Eyecurasee.

Lees meer

news-Bluv

Nikon Pure Blue UV

Het bieden van de meest innovatieve kijkoplossingen voor de consument vinden we allemaal belangrijk. Onderscheidend vermogen en het bieden van toegevoegde waarde is essentieel. Daarom zijn we verheugd met de introductie van Pure Blue UV: alles-in-één bescherming tegen UV en filtering van blauwviolet licht¹.

Lees meer

Schermafbeelding 2024-03-26 101548

Aangepaste ingangsdatum zonneglazen assortiment

Aangepaste Ingangsdatum zonneglazen assortiment voor Nikon en BBGR. Het zonnenglazen assortiment voor zowel Nikon als BBGR gaat in per 8 april in tegenstelling tot eerder genoemde datum van 26 maart. Onze excuses voor de vertraging.

Lees meer

Klantenservice

Klantenservice

Graag stellen wij onze collega's van de klantenservice aan u voor. Zij staan dag in dag uit voor u klaar! Roef Veldhuizen: [gallery ids="580765"] Onze goedlachse collega Roef Veldhuizen. Met zijn 22 jaar ervaring op de klantenservice van ENOT, kennen veel opticiens hem al goed. Hij woont in Hilversum met zijn vrouw en doet in zijn vrije tijd niks liever dan op de tennisbaan staan. Over zijn werk zegt hij zelf het volgende; “Ik heb bij verschillende optiekzaken gewerkt en 22 jaar geleden de overstap gemaakt naar ENOT. Het leukste aan mijn werk vind ik de interactie met de klanten en dat je ook nooit uitgeleerd raakt. Ik haal veel voldoening uit mijn werk, vooral wanneer ik een klant écht heb kunnen helpen met een probleem.” Willem van Dort: [gallery ids="580766"] Met 41 jaar ervaring bij HOC is hij zeer ervaren binnen de optiek branche. Willem is geboren en getogen in Amsterdam en woont hier nog steeds met zijn vrouw. Zijn vrouw bedenkt altijd wel klussen voor hem om in het huis uit te voeren dus dat houdt hem lekker bezig en is ook een hobby geworden. Hij heeft een goed gevoel voor humor en vindt het dagelijkse klantcontact met klanten en collega’s het leukste aan zijn werk bij HOC. Henk de Vries: [gallery ids="580764"] 41 jaar geleden begon Henk bij ENOT als klantenservice medewerker en hij zit er nog altijd op zijn plek. Hij woont in Hoofddorp met zijn lieve vrouw en gaat van maandag tot en met vrijdag naar kantoor in Amsterdam, met veel plezier. Henk is een echte levensgenieter en doet zijn werk met veel enthousiasme. Het dagelijkse contact met klanten maakt zijn werk erg leuk. Hij kent vrijwel alle klanten bij naam en heeft door de jaren heen een goede relatie met hen weten op te bouwen. Laura Smits: Als een dochter uit een échte optiek familie, zit het optiek vak echt in haar DNA. Voor haar overstap naar HOC zes jaar geleden, heeft zij 35 jaar als opticien gewerkt in verschillende winkels van haar ouders. Bij HOC heeft zij telefonisch contact met onze klanten en probeert zij hen zo goed mogelijk te helpen en adviseren. Dit vindt zij ook het leukste aan haar werk bij HOC.  Buiten haar werk doet Laura niks liever dan met haar kleinkinderen op stap. Hier geniet zij enorm van. Ed Vreeken: Wie kent hem niet! Ed werkt maar liefst 46 jaar bij HOC op de klantenservice en met veel plezier. In zijn loopbaan heeft hij veel ervaring opgedaan over alle facetten binnen de optiek en ook jaren leiding gegeven aan de afdeling. “Eigenlijk wilde ik advocaat worden maar uiteindelijk ben ik toch de optiek ingerold. Ik heb nooit een optiek opleiding gedaan maar ik geloof er zeker in dat de praktijk de beste leerschool is. De materie is best complex maar enorm boeiend. Ik probeer ook altijd nét dat stapje extra te zetten voor de klant, hem goed te adviseren over onze producten en een gesprek altijd op een positieve manier af te sluiten.”

Lees meer

kom in contact met één van onze account-managers

Holland Optical Company

contactformulier

Vul ons contactformulier in en we nemen binnen 24 uur contact met u op.

Name(Required)
Company(Required)