Marketing
Marketing ondersteuning

Materialen & campagnes om u op weg te helpen
Via onderstaande button komt u in de externe marketing portal, waar u alle communicatiematerialen, demotools en de beeldbank vindt.
Marketing Portal

Beter de consument bereiken?
Wij ondersteunen u graag
Holland Optical Company ziet elke relatie als een ‘local hero’. U als opticien heeft een krachtige positie als lokale onderneming en staat dicht bij de consument. Om acties en brillenglazen bij (toekomstige) klanten onder de aandacht te brengen, is communicatie van essentieel belang. Wij ondersteunen u graag om uw marketingactiviteiten efficiënter in te zetten. Dit doen wij onder meer door campagnes met de inzet van on- en offline reclame en POS-materialen voor in uw winkel.
#Social
Op social media draait alles om de betrokkenheid en de uiteindelijke binding met de consument. Wij zetten social media campagnes in voor ons zonneglazen-assortiment en voor Nikon brillenglazen. Door ons actief te richten op Business-to-Consumer, bereiken we meer consumenten en groeit de naamsbekendheid van Nikon brillenglazen. Volg onze Facebookpagina Nikon Lenswear NL en deel eenvoudig posts op uw eigen pagina.
Nikon Partner
Om u als opticien zo goed mogelijk te helpen om het Nikon merk onder de aandacht te brengen bij de consument, hebben we het Nikon Partner programma geïntroduceerd. Dit exclusieve programma ondersteunt met een breed scala aan marketingcampagnes, winkelmaterialen, diensten en voordelen. Meer weten? Bekijk hier wat de voordelen zijn van het Nikon Partner programma.


Nikon “Details Onthuld” campagne
De succesvolle "Details Onthuld" campagne krijgt vanaf 15 mei tot 15 juni een mooi vervolg. Nikon heeft daarmee de sterkste consumentencampagne ooit ontwikkeld, welke opnieuw nationaal ingezet wordt via betalende Social Media. Op Facebook vestigen we de aandacht op de details die we niet zien en die dankzij Nikon brillenglazen zichtbaar worden.


Enot brillenglazen
Een compleet assortiment aan brillenglazen voor de scherpste netto prijzen!


Jaarplan 2023
Graag presenteren we u het jaarplan voor 2023 met inspirerende campagnes, innovaties en communicatiemogelijkheden.


Naamswijziging ProBasic
Alle ProBasic producten heten vanaf heden Nova Trend Free. Het design van het brillenglas blijft ongewijzigd, uw klant zal hier verder niets van merken. De wijziging wordt doorgevoerd in het bestelsysteem, op de afleverbonnen en op de glaszakjes. De glascatalogus wordt aangepast in 2023. Neem gerust contact met uw accountmanager indien u vragen heeft.
kom in contact met één van onze account-managers
Holland Optical Company
- Marconistraat 9
- 6902 PC Zevenaar
- 020 - 69 51 951
- info@hocsite.com
contactformulier
Vul ons contactformulier in en we nemen binnen 24 uur contact met u op.