Nikon Pure Blue UV
Bescherming tegen schadelijk licht

Nikon Pure Blue UV brillenglazen
Het bieden van de meest innovatieve kijkoplossingen voor de consument vinden we allemaal belangrijk. Onderscheidend vermogen en het bieden van toegevoegde waarde is essentieel. Daarom zijn we verheugd met de introductie van Pure Blue UV: de beste bescherming tegen schadelijk licht, geïntegreerd in het Nikon brillenglas.


Innovatie Nikon Pure Blue UV
Net als onze huid, hebben ook onze ogen bescherming nodig tegen UV-stralen. Daarnaast zijn de zon, kunstlicht en beeldschermen ook mogelijke bronnen van blauw licht. Dit kan ook schadelijk zijn voor onze ogen. Door onze moderne, digitale levensstijl, worden we vaker en langer blootgesteld aan licht. Daarnaast worden we steeds ouder en moeten onze ogen ook langer mee. Het is belangrijk om de ogen van uw consumenten zo goed mogelijk te beschermen.
Met Pure Blue UV heeft u een baanbrekende licht-zuiverende technologie in huis, waarbij door middel van geïntegreerde moleculen in het brillenglas, UV-licht, maar ook een deel van het schadelijke blauwe licht, wordt gefilterd.
De voordelen:
• Beschermt tot 3x meer tegen schadelijk blauw licht
• Blokkeert 100% UV
• Verbeterde esthetiek (zonder blauwe restreflex en met minimale gele resttint)
Lancering: 1 maart 2022
Per 1 maart 2022 wordt Blue Secure vervangen door Pure Blue UV. Dit is een harde switch, wat inhoudt dat Blue Secure per direct zal stoppen na de lancering van Pure Blue UV.*
* ICM met Home & Office wordt voorlopig nog wél Blue Secure geleverd, in verband met de aankomende introductie van Home & Office Neo in mei. Vanaf deze introductie worden er alleen combinaties met Pure Blue UV geleverd.


Nikon “Details Onthuld” campagne
De succesvolle "Details Onthuld" campagne krijgt vanaf 15 mei tot 15 juni een mooi vervolg. Nikon heeft daarmee de sterkste consumentencampagne ooit ontwikkeld, welke opnieuw nationaal ingezet wordt via betalende Social Media. Op Facebook vestigen we de aandacht op de details die we niet zien en die dankzij Nikon brillenglazen zichtbaar worden.


Jaarplan 2023
Graag presenteren we u het jaarplan voor 2023 met inspirerende campagnes, innovaties en communicatiemogelijkheden.


Presio Ultimate SP campagne
Dit najaar lanceren we een nationale Presio Ultimate SP campagne voor de Nikon Partner. Profiteer van de merkwaarde van Nikon.


Eyecast for Nikon Lenswear
Met deze all-in-one verkooptool, exclusief ontwikkeld voor de Nikon Partner, demonstreert u in een handomdraai de productvoordelen door middel van kwalitatieve visualisaties.
kom in contact met één van onze account-managers
Holland Optical Company
- Marconistraat 9
- 6902 PC Zevenaar
- 020 - 69 51 951
- info@hocsite.com
contactformulier
Vul ons contactformulier in en we nemen binnen 24 uur contact met u op.