Nieuws
HOC & Nikon nieuws



Nikon “Details Onthuld” campagne
04-05-2023
De succesvolle "Details Onthuld" campagne krijgt vanaf 15 mei tot 15 juni een mooi vervolg. Nikon heeft daarmee de sterkste consumentencampagne ooit ontwikkeld, welke opnieuw nationaal ingezet wordt via betalende Social Media. Op Facebook vestigen we de aandacht op de details die we niet zien en die dankzij Nikon brillenglazen zichtbaar worden.


Presio Ultimate SP campagne
26-09-2022
Dit najaar lanceren we een nationale Presio Ultimate SP campagne voor de Nikon Partner. Profiteer van de merkwaarde van Nikon.


2de paar pakket
16-02-2022
Als vakopticien blijft het belangrijk om de consument kijkoplossingen te bieden die perfect aansluiten bij zijn levensstijl. Zodoende is het belangrijk om ook de 2e bril voor een specifieke activiteit onder de aandacht te brengen. Om u hiermee te ondersteunen hebben we een POS-pakket samengesteld waarmee u deze campagne lokaal in kunt zetten op het voor u gewenste moment. Bestel het pakket nu in onze Marketing Portal!


Nikon najaarscampagne
03-12-2021
HOC ondersteunt Nikon Partners dit najaar met een 360 campagne om Nikon brillenglazen via social media, OOH reclame én in de winkel zichtbaar te maken. Dit doen wij middels een grote campagne met landelijke inzet.