Pagina niet gevonden
404 Pagina niet gevonden
Aangepaste ingangsdatum zonneglazen assortiment
Aangepaste Ingangsdatum zonneglazen assortiment voor Nikon en BBGR. Het zonnenglazen assortiment voor zowel Nikon als BBGR gaat in per 8 april in tegenstelling tot eerder genoemde datum van 26 maart. Onze excuses voor de vertraging.
Klantenservice
Graag stellen wij onze collega's van de klantenservice aan u voor. Zij staan dag in dag uit voor u klaar! Roef Veldhuizen: [gallery ids="580765"] Onze goedlachse collega Roef Veldhuizen. Met zijn 22 jaar ervaring op de klantenservice van ENOT, kennen veel opticiens hem al goed. Hij woont in Hilversum met zijn vrouw en doet in zijn vrije tijd niks liever dan op de tennisbaan staan. Over zijn werk zegt hij zelf het volgende; “Ik heb bij verschillende optiekzaken gewerkt en 22 jaar geleden de overstap gemaakt naar ENOT. Het leukste aan mijn werk vind ik de interactie met de klanten en dat je ook nooit uitgeleerd raakt. Ik haal veel voldoening uit mijn werk, vooral wanneer ik een klant écht heb kunnen helpen met een probleem.” Willem van Dort: [gallery ids="580766"] Met 41 jaar ervaring bij EssilorLuxottica is hij zeer ervaren binnen de optiek branche. Willem is geboren en getogen in Amsterdam en woont hier nog steeds met zijn vrouw. Zijn vrouw bedenkt altijd wel klussen voor hem om in het huis uit te voeren dus dat houdt hem lekker bezig en is ook een hobby geworden. Hij heeft een goed gevoel voor humor en vindt het dagelijkse klantcontact met klanten en collega’s het leukste aan zijn werk bij EssilorLuxottica. Henk de Vries: [gallery ids="580764"] 41 jaar geleden begon Henk bij ENOT als klantenservice medewerker en hij zit er nog altijd op zijn plek. Hij woont in Hoofddorp met zijn lieve vrouw en gaat van maandag tot en met vrijdag naar kantoor in Amsterdam, met veel plezier. Henk is een echte levensgenieter en doet zijn werk met veel enthousiasme. Het dagelijkse contact met klanten maakt zijn werk erg leuk. Hij kent vrijwel alle klanten bij naam en heeft door de jaren heen een goede relatie met hen weten op te bouwen. Laura Smits: Als een dochter uit een échte optiek familie, zit het optiek vak echt in haar DNA. Voor haar overstap naar EssilorLuxottica zes jaar geleden, heeft zij 35 jaar als opticien gewerkt in verschillende winkels van haar ouders. Bij EssilorLuxottica heeft zij telefonisch contact met onze klanten en probeert zij hen zo goed mogelijk te helpen en adviseren. Dit vindt zij ook het leukste aan haar werk bij EssilorLuxottica. Buiten haar werk doet Laura niks liever dan met haar kleinkinderen op stap. Hier geniet zij enorm van. Ed Vreeken: Wie kent hem niet! Ed werkt maar liefst 46 jaar bij EssilorLuxottica op de klantenservice en met veel plezier. In zijn loopbaan heeft hij veel ervaring opgedaan over alle facetten binnen de optiek en ook jaren leiding gegeven aan de afdeling. “Eigenlijk wilde ik advocaat worden maar uiteindelijk ben ik toch de optiek ingerold. Ik heb nooit een optiek opleiding gedaan maar ik geloof er zeker in dat de praktijk de beste leerschool is. De materie is best complex maar enorm boeiend. Ik probeer ook altijd nét dat stapje extra te zetten voor de klant, hem goed te adviseren over onze producten en een gesprek altijd op een positieve manier af te sluiten.”
Enot brillenglazen
Een compleet assortiment aan brillenglazen voor de scherpste netto prijzen!
Naamswijziging ProBasic
Alle ProBasic producten heten vanaf heden Nova Trend Free. Het design van het brillenglas blijft ongewijzigd, uw klant zal hier verder niets van merken. De wijziging wordt doorgevoerd in het bestelsysteem, op de afleverbonnen en op de glaszakjes. De glascatalogus wordt aangepast in 2023. Neem gerust contact met uw accountmanager indien u vragen heeft.