Pagina niet gevonden
404 Pagina niet gevonden



Nikon “Details Onthuld” campagne
De succesvolle "Details Onthuld" campagne krijgt vanaf 15 mei tot 15 juni een mooi vervolg. Nikon heeft daarmee de sterkste consumentencampagne ooit ontwikkeld, welke opnieuw nationaal ingezet wordt via betalende Social Media. Op Facebook vestigen we de aandacht op de details die we niet zien en die dankzij Nikon brillenglazen zichtbaar worden.


Enot brillenglazen
Een compleet assortiment aan brillenglazen voor de scherpste netto prijzen!


Jaarplan 2023
Graag presenteren we u het jaarplan voor 2023 met inspirerende campagnes, innovaties en communicatiemogelijkheden.


Naamswijziging ProBasic
Alle ProBasic producten heten vanaf heden Nova Trend Free. Het design van het brillenglas blijft ongewijzigd, uw klant zal hier verder niets van merken. De wijziging wordt doorgevoerd in het bestelsysteem, op de afleverbonnen en op de glaszakjes. De glascatalogus wordt aangepast in 2023. Neem gerust contact met uw accountmanager indien u vragen heeft.